Pages

November 14, 2017

AKANKAH KAU SETIA - D'COZT BAND

AKANKAH KAU SETIA - D'COZT BAND

Bila nanti aku pergi Akankah kau setia Menantiku menunggu ku Ikhlaskan aku pergi Demi cita-cita ku Aku harap kau mengerti Takkan ada yang gantikan Dirimu dihatiku Kerna engkau yang terindah Jangan menangis jangan bersedih Ku akan kembali untuk mu disini Tetaplah kau menanti kekasihku Bila kau rindu tatap indah pelangi Bila kau bersedih tatap indahnya bunga Disitu ada cinta ku semaikan


Bila nanti aku pergi Akankah kau setia Menantiku menunggu ku Ikhlaskan aku pergi Demi cita-cita ku Aku harap kau mengerti Takkan ada yang gantikan Dirimu dihatiku Kerna engkau yang terindah Jangan menangis jangan bersedih Ku akan kembali untuk mu disini Tetaplah kau menanti kekasihku Bila kau rindu tatap indah pelangi Bila kau bersedih tatap indahnya bunga Disitu ada cinta ku semaikan Jangan menangis jangan bersedih Ku akan kembali untuk mu disini Tetaplah kau menanti kekasihku Bila kau rindu tatap indah pelangi Bila kau bersedih tatap indahnya bunga Disitu ada cinta ku semaikan

0 comments:

Catat Ulasan

Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri!!!
All comments are your own right and responsibility.!!!