Perginya seorang penulis "Aku Hidup Dalam Blues" ~ #JMBELOG Perginya seorang penulis "Aku Hidup Dalam Blues"
Skip to main content

Perginya seorang penulis "Aku Hidup Dalam Blues"

Penulis komik terkena "Aku Hidup Dalam Blues" Azzam Supardi meninggal dunia pagi tadi akibat sakit jantung di Hospital UiTMKUALA LUMPUR 4 Julai 2017 - PenangKini

Dalam catatan terakhir di Facebooknya pada 30 Jun lalu, Azzam menulis coretan yang menyentuh perasaan berbunyi seolah-olah mengetahui permergiannya untuk selama-lamanya:
aku penat.., aku letih.., bantu aku..., tolong aku..., dapatkan kembali tidurku yang hilang... Azzam Supardi, Hospital UiTM, 1.17am 30/6/17
Berdasarkan catatan di Facebook beliau, Azzam dimasukkan ke hospital sejak 24 Jun lalu.
Komik "Aku Hidup Dalam Blues" yang amat terkenal pada tahun 90-an hasil kerjasama Azzam yang juga dikenali dengan nama pena Toyon dan pelukis Shaari  Sulong yang dikenali dengan nama Aie.
Aku Hidup Dalam Blues antara komik yang dimuatkan dalam majalah kartun Ujang.
Komik tersebut kemudiaannya dikumpulkan dan diterbitkan menjadi buku.-UTUSAN ONLINE

Comments

Popular posts from this blog

Biodata Ringkas Penyanyi Wani Hasrita

Biodata Ringkas Penyanyi Wani Hasrita

Nama Penuh: Nurshazwany Hasrita Binti Hasbullah
Nama Panggilan: Wany Hasrita
Asal: Cheras, Selangor
Umur: 25 (2017)
Kerjaya: Penyanyi
Lagu Single: Menahan Rindu
Laman Sosial:
Facebook: https://m.facebook.com/wanyhasrita
Twitter: https://twitter.com/shazwanyhasrita
Instagram: https://www.instagram.com/wanyhasrita/


I AM Me - Dato Seri Vida

I AM Me - Dato Seri Vida
I Am Me
I Want
I Want You
I Want
I Want You

I Am Fun
I Am Pretty
I Am Beautiful
I’m A Queen

I’m Inspire
Your Desire
I’m A Diva
Living La Vida

Come To Me
Sayang Sayang Sayang
Say With Me
Sayang Sayang Sayang

Come To Me
Sayang Sayang Sayang
Say With Me
Sayang Sayang Sayang

I Am Me
I Am Me
I Am Me

I Am Fun

PEMENANG MINI GIVEAWAY BY #JMBELOG #2

PEMENANG MINI GIVEAWAY BY #JMBELOG #2
ALHAMDULILLAH TAMAT SUDAH "MINI GIVEAWAY BY #JMBELOG #2"

DENGAN INI JM UMUMKAN PESERTA YANG BERTUAH dengan bantuan "random.org"

26. http://www.sayidahnapisah.com/2017/07/mini-giveaway-by-jmbelog-2.html - DONE
16. http://sukasukasurirumah.blogspot.my/2017/07/mini-giveaway-by-jmbelog-2.html

23.http://penselduabee.blogspot.com/2017/07/mini-giveaway-by-jmbelog-2.html - DONE
Senarai peserta di sini
Pemenang sila Whatsapp ke +60174872027 :
URL ENTRI : JENIS TOPUP : NO TEL YANG INGIN DI TOPUPKAN :
Tahniah buat semua pemenang. 
Kepada yang tidak terpilih jangan kecil hati.
Anda semua pemenang di hati JM.
In Sha Allah.
Ada rezeki nanti di lain giveaway.
Terima kasih semua...
Note : Tuntutan hadiah sehingga 5petang ini sahaja (18JULAI2017). Selepas itu JM akan memilih pemenang hadiah yang lain.

Biodata ringkas penyanyi Hael Husaini

Biodata ringkas penyanyi Hael Husaini

Nama Penuh : Hal Husaini bin Razmi Nama Komersial : Hael Husaini Umur : 29 tahun (2017) Asal : Kuala Lumpur Pekerjaan : Penyanyi Kumpulan : Bekas duo Azhael Genre : Pop, R&B
Single : Lagu Jampi