Pages

Julai 09, 2017

Hidup Segan Mati Tak Mahu – Gamma 1


Hidup Segan Mati Tak Mahu – Gamma 1

Semuanya telah ku berikan
Harta cinta dan kasih sayang
Apa yang belum kau dapatkan
Bahkan nyawa ku pertaruhkan

Kini kau hilang
Bagai ditelan alam
Aku disini tersakiti

Hidup segan mati tak mahu
Saat aku pisah darimu
Pahit rasanya gula
Manis rasa hempedu
Kurasa

Engkau pergi tanpa berita
Habis kisah tutup cerita
Menangis dalam tawa
Senyum dalam derita

Kurasa
Kurasa

Apa yang belum kau dapatkan
Bahkan nyawa ku pertaruhkan

Kini kau hilang
Bagai ditelan alam
Aku disini tersakiti

Hidup segan mati tak mahu
Saat aku pisah darimu
Pahit rasanya gula
Manis rasa hempedu
Kurasa

Engkau pergi tanpa berita
Habis kisah tutup cerita
Menangis dalam tawa
Senyum dalam derita

Kurasa
Hidup segan mati tak mahu
Saat aku pisah darimu
Pahit rasanya gula
Manis rasa hempedu
Kurasa

Engkau pergi tanpa berita
Habis kisah tutup cerita
Menangis dalam tawa
Senyum dalam derita

Kurasa
Kurasa

0 comments:

Catat Ulasan

Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri!!!
All comments are your own right and responsibility.!!!