SEGMEN SAYA NAK KAD RAYA BY NANIENA.COM (3JULAI2017) - TAMAT ~ #JMBELOG SEGMEN SAYA NAK KAD RAYA BY NANIENA.COM (3JULAI2017) - TAMAT - #JMBELOG

Breaking

#JMBELOG

JUST SHARING STORIES "I am not blogger I just follower"

Monday, 12 June 2017

SEGMEN SAYA NAK KAD RAYA BY NANIENA.COM (3JULAI2017) - TAMAT

SEGMEN SAYA NAK KAD RAYA BY NANIENA.COM / klik sini untuk join

Setelah sebulan berpuasa,
Menahan lapar dan dahaga,
Kini tiba hari di nantikan semua,
Hari mulia hari.

Selamat hari raya,
Hari gembira untuk semua,
Ampun maaf di pinta,
Di aidilfitri hari mulia...

#JMBELOG
#kosongkosongya

1 comment:

  1. thanks sebab join! jom tgk pemenang http://www.naniena.com/2017/07/pemenang-segmen-saya-nak-kad-raya-by.html :)

    ReplyDelete

Disclaimer:
Assalamualaikum ! Salam sejahtera ! Segala komen adalah tanggungjawab anda sendiri. ~ "Note : Ada artikel yang JM perkongsikan dari hasil blog lain. Sila rujuk sumber / kredit pada akhir artikel ya." Terima kasih.

JUST SHARING STORIES "I am not blogger I just follower"