Pages

Mei 21, 2017

SETELAH HATI TERLUKA -AXL'S


SETELAH HATI TERLUKA -AXL'S


Mestikah airmata ini
Membasahi di pipi ku
Perlukah ku meratap hiba
Setelah hati terluka

Ku sedar siapa diri ini
Hanya mampu member cinta
Namun ku tak mampu
Menatap bahagia

Tiada guna aku ratapi
Kasih dan sayang takkan kembali
Ini sudah suratan
Yang azali

Bukan aku mengemis simpati sesiapa
Buat penawar duka yang amat lara
Kerna aku sedari diri umpama kaca
Tak bercahaya….pudar warnanya

Mestikah airmata ini
Membasahi di pipi ku
Perlukah ku meratap hiba
Setelah hati terluka

Ku sedar siapa diri ini
Hanya mampu member cinta
Namun ku tak mampu
Menatap bahagia

Tiada guna aku ratapi
Kasih dan sayang takkan kembali
Ini sudah suratan
Yang azali

Bukan aku mengemis simpati sesiapa
Buat penawar duka yang amat lara
Kerna aku sedari diri umpama kaca
Tak bercahaya….pudar warnanya

Bukan aku mengemis simpati sesiapa
Buat penawar duka yang amat lara
Kerna aku sedari diri umpama kaca
Tak bercahaya….pudar warnanya


0 comments:

Catat Ulasan

Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri!!!
All comments are your own right and responsibility.!!!