Pages

Mac 26, 2017

Memori sekuntum rindu - Spoon


Memori sekuntum rindu - Spoon

Dikala sepi ini
Hatiku terluka lagi
Engkau telah mendustai
Sebuah janji…oohoo sayang…

Oh….tak pernah ku menduga
Engkau curang dalam cinta
Rindu yang seindah dulu
Kiasan Cuma

Mengapa aku dipersalahkan
Mengapa tidak..oh..dirimu
Kekasih ku…ooo hoo...

Dulu bercinta
Berjanji sumpah setia
Mengapa kini
Kau dustai...

Dulu rindu serindu rindunya
Kini benci sebencinya
Mahu semahu mahunya
Malu aku tak malu…

Mengapa aku dipersalahkan
Mengapa tidak..oh..dirimu
Kekasih ku…ooo hoo...

Dulu rindu serindu rindunya
Kini benci sebencinya
Mahu semahu mahunya
Malu aku tak malu…

Dulu rindu serindu rindunya
Kini benci sebencinya
Mahu semahu mahunya
Malu aku tak malu…

Dikala sepi ini
Hatiku terluka lagi
Engkau telah mendustai
Sebuah janji…
Sebuah janji…
Sebuah janji…





0 comments:

Catat Ulasan

Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri!!!
All comments are your own right and responsibility.!!!