Pages

Ogos 15, 2016

Setia - Elizabeth Tan ft. Faizal Tahir

Selamat pagi sayang ku
Apa khabar diri mu

Maafkan andai mengganggu lena mu

Andai pernah melukakan
Maafkan ku tak sengaja
Harus kau dan aku selalu bicara

Kau tahu kau satunya
Ku mahu kita selamanya

Kau dan aku mungkin tak sempurna
Kau dan aku tahu takkan mudah
Kau dan aku mahukan sempurna
Kau dan aku mengharap bahagia

Setia aku demi diri mu
Setia aku hanya pada mu

Andai hati mu berubah
Pasti ku cuba fahami
Tetap ku melangkah terus berani

Kau tahu kau satunya
Ku mahu kita selamanya

Kau dan aku mungkin tak sempurna
Kau dan aku tahu tak semudah
Kau dan aku mahukan sempurna
Kau dan aku mengharap bahagia

Setia aku demi diri mu
Setia aku hanya pada mu

Terima seadanya
Perbezaan kau dan aku
Biar pun apa saja
Ku percaya kau setia

Kau dan aku mengharap bahagia...

Setia aku demi diri mu
Setia aku hanya pada mu

Setia ku demi diri mu
Setia ku hanya pada mu

Selamat pagi sayang ku
Apa khabar diri mu

0 comments:

Catat Ulasan

Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri!!!
All comments are your own right and responsibility.!!!